مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

NetFlow


13- NetFlow
NetFlow، یک پروتکل کانال ‌میباشد که به وسیله سیسکو سیستمز برای توده‌آوری داده ها ترافیک IP پیاده سازی و ساخت شده است . پروتکل Netflow نقش مهمی در امنیت کانال بازی می‌نماید و برای کانال‌های غامض با ترافیک بالا کاربرد دارااست تا آنومالی کانال تشخیص طراحی اپلیکیشن در مشهد  داده گردد.

14- SMB (Server Message Block)
به خواسته به کارگیری از پوشه‌های به اشتراک نهاده گردیده و منابع سرور از شیوه دورمی‌توانیم از پروتکل SMB به کار گیری کنیم.

این پروتکل به سیستم‌ها اذن اشتراک گذاری پوشه‌ها در یک کانال یا این که دامین را از کامپیوترهای ریموت میدهد انگار استفاده کننده از هارد لوکال استعمال می‌نماید. پروتکل SMB قابلیت و امکان دسترسی مخاطب یا این که نرم افزار را به فولدر‌های مو جود در سرور ریموت و دیگر منابع می دهد.

15- PPP (Point – to – Point Protocol)
پروتکل PPP یک پروتکل WAN است که توسط Encapsulate کردن قاب ها جهت اننتقال بر روی پیوند های فیزیکی مانند : کابل های سریال، کابل های نوری و … فعالیت می نماید. پروتکل PPP یک پروتکل استاندارد است و بر طبق بایت میباشد و در پیوندها Broadband که بار گذاری زیاد و سرعت بالا نیاز دارا هستند پر کاربرد میباشد.

16- ECiP
این پروتکل با سرعتی فوق العاده و حفاظی غیر قابل نفوز مهیا کننده یک اتصال قابل باور نقطه به نقطه بر روی UDP است .
تعریف‌و‌تمجید API
API مخفف کلمه Application Programming Interface و در معنای رابط اپلیکیشن نویسی کاربردی میباشد. یک API ، رابط در بین یک منبع یا این که سیستم‌دلیل و نرم افزار‌هایی میباشد که از آن تقاضای خدمت می‌نمایند.

در صورتی بخواهیم به لهجه بی آلایش خیس بگوییم رابط نرم افزار به اینصورت عمل می نماید که اطلاعاتی را از اپلیکیشن های دیگر فراخوانی می نماید و رابط یا این که گویش مشترک در میان دو قابل انعطاف‌ افزار یا این که نرم افزار میباشد که قابلیت رابطه فی مابین آن‌ها را برقرار می‌نماید که اصطلاحا به‌این رابطه خاطرنشان کرد و گوی بین قابل انعطاف افزارها و خدمت های گوناگون میگویند .

قابل ذکر میباشد که اکثریت سایت ها ، نرم افزار ها و قابل انعطاف افزارهای تبارک جهان دارنده API منحصر هستند تا بقیه یوزرها دنیای آنلاین بتوانند از خصوصیت های آن پلتفرم با استعمال از دسترسی های تعریف‌و‌تمجید گردیده به کارگیری های مورد نیاز را ببرند ؛ برای مثال شما وب سایت Airbnb را در لحاظ بگیرید که یک کدام از تعالی ترین وب سایت های رزرو و اجاره ی هتل در جهان میباشد ، این وبسایت با به کارگیری از api های منحصربه‌فرد خویش به شما اذن میدهد که در تارنما منحصر خویش ، از مورد ها جدیدی از هتل ها و به طور کلی مرکزها مسکونی که به وب سایت Airbnb اضافه میگردد نیز استعمال نمایید و به اکران یوزرها وب سایت خویش بگذارید .

کاربرد API ها
همانگونه که گفته شد بلندمرتبه ترین و وسیع ترین کاربرد API ها در برقراری رابطه دربین نرم افزار ها – وب سایت ها و قابل انعطاف افزارها است ، به اینصورت که شما با به کارگیری از API ها می‌توانید از تجهیزات ابزاری بقیه پلتفرم های در پلتفرم منحصر خویش با استعمال از دسترسی های تعریف و تمجید گردیده به کار گیری نمائید و نمونه ظریف آن در ابتدا زده شد که به صورت های مختلفی API ها می‌توانند متناسب با نوع کاربری هر پلتفرمی به ما یاری رسان باشند .

همینطور به صورت خلاصه و موردی از دیگر کاربرد ها و مزایای API ها می شود به مورد ها پایین اشاره نمود :

کاهش هزینه‌های مالی و هنگامی
ارتقاء سطح کیفی و بالا بردن سرعت ارائه سرویس ها
قابلیت تولید رابطه فی مابین نرم افزار‌ها و سیستم دلیل‌های گوناگون
قابلیت ساخت هماهنگی میان قسمت های تولید کننده ی یک پلتفرم یا این که یک تیم
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی