مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

میزبانی یک اپ:


میزبانی یک اپ:
یک نرم‌افزار می بایست روی زیرساخت ابری خط مش بدور یا این که یک سرور میزبانی گردد تا در وب در دسترس و قابل طراحی اپلیکیشن در مشهد  دسترسی باشد.

سرورها
محرمانه اینترنت آمازون یا این که AWS پرکاربردترین راه‌حل میزبانی میباشد که راه‌حل های میزبانی نادر هزینه را برای اپلیکیشن های موبایل یا این که اینترنت ارائه می دهد. میتوانید یک‌سری خدمت AWS را به طور بدون‌پول آزمون نمایید. با این درحال حاضر، شما می‌توانید بر طبق نیاز خویش گزینش نمائید.
به کارگیری از Redis یا این که Kubernetes
Redis یک منبع گشوده ذخیره سازی داده ها در خاطر میباشد. می اقتدار از آن تحت عنوان کش، مقر داده و کارگزار پیام بهره برد. فرصت جواب دهی بر حسب میلی ثانیه میباشد که میلیون ها درخواست در ثانیه را مجاز می نماید. آمازون یک خدمت Redis به طور کاملً رئیس گردیده را ارائه می‌دهد و آزمایشی آن فارغ از هزینه در دسترس میباشد. Kubernetes .منبع گشوده در Github مجانی میباشد. AWS نیز از اجرای Kubernetes مدد می نماید. با این هم اکنون، در شرایطی‌که از EC2 به کارگیری می‌کنید، می بایست هزینه AWS را بپردازید. هیچ دستکم هزینه و هیچ هزینه پنهانی نیست. شما صرفا برای چیزی که استعمال می‌کنید هزینه می پردازید .

مخارج نهفته
خیر تنها مفاد فوق، تعدادی استدلال دیگر می‌توانند هزینه کلی تشکیل داد یک نرم افزار را ارتقا دهند، مثلا:

هزینه رئیس یا این که رئیس
هزینه زیرساختی
بسط محتوا
هزینه عملکردی
امنیت نرم‌افزار
آزمایش و رفع گونه های
سرویس ها امان فناوری داده ها و بازار‌یابی
واپسین هزینه، بازاریابی میباشد که فراموش گردیده ترین هزینه میباشد. با این هم اکنون، ضروری میباشد. مخاطبان غرض می بایست در زمینه‌ی نرم افزار و این استراتژی ارتباطی بیاموزند و طراحی به منابع و پول نیاز داراست. این مخارج نهفته ممکن میباشد از طرحی به اپلیکیشن دیگر و از سرویسی به خدمت دیگر متعدد باشد. خوب میباشد برای ایمن ماندن از قبلی اطلاعاتی در زمینه‌ی مخارج دریافتی از سرویس ها فوق حصول نمائید.
تعیین اسم چه تاثیری در توسعه و گسترش نرم افزار دارااست؟
نام مارک هم در اسم نرم افزار باشد؟ بایستی مخفف باشد یا این که بی نقص؟ اسم بایستی چندین کاراکتر داشته باشد؟ چطور نام اَپ ما سبب ساز بیشتر چشم شدن نرم افزار می گردد؟

اولی چیزی که اعتنا همگی ما را جلب می‌نماید اسم نرم افزار‌هایی میباشد که در نرم‌افزار‌های دانلود اَپ به ما سفارش می گردد. نرم افزار ما قرار میباشد در بسط فرآیند کاری به ما یاری دهد صراحت دارد؟ خب حال برای اینکار بایستی با رعایت اصول و صرفا اسم اَپ اشخاص را ترغیب کنیم تا به نرم افزار ما نگاهی بیندازند و بدین درنگ نمایند که‌این اَپ قرار میباشد خیلی به دردشان بخورد.

برای تعیین اسم نرم افزار می توانید از شیوه های دیگری هم به کار گیری فرمائید که در پی نوشته ی علمی مختصرا به آنها اشاره میکنیم.
استعمال از اینترنت‌وب سایت‌ها و کمپانی‌های ایجاد کرد نرم افزار
برای این‌عمل خلال اینکه میتوانید با ابتکار خودتان فعالیت را پیش ببرید اینترنت‌تارنما‌های پیاده سازی و شرکت‌هایی فعال‌ساز‌ی گردیده‌اند که شغلشان همین مسائل مرتبط با نرم افزار میباشد به عنوان مثال:
چنانچه استعمال از اپلیکیشن شما محدودیت جغرافیایی ندارد و قرار میباشد در سطح فی مابین‌المللی از آن به کارگیری نمائید اینترنت‌وبسایت Business Name Generator قرار میباشد یاری خیر برای شما باشد. تنها وارد بخش Mobile App Generator گردید و در جعبه سپید لغات کلیدی مرتبط با اپلیکیشن خویش را بنویسید و روی دکمه‌ی Generate کلیک فرمائید. لیستی از اسامی برای شما اکران داده می‌گردد و تنها کافیست نامی که بیشتر از تمامی دوست دارید را از دربین آن ها گزینش فرمائید.

اینترنت‌وبسایت namebot هم پلتفرمی برای تعیین اسم دامنه، نرم افزار و.. برای شماست؛ کافیست کلمه ها خویش را تحویل آن دهید و اشکال نام‌‌های مربوطه را تحویل بگیرید. پلتفرم business name generator & mobile app idea هم یک یا این که دو واژه مرتبط با استخراج و کارتان را از شما میخواهد و پس از کلیک روی اسم ساخت لیستی از نام‌های مرتبط را خواهید داشت.

نکاتی که برای تعیین اسم نرم افزار می بایست به آن ها دقت نمائید !!
به هیچ وجه این اَپ برای چیست؟
نخستین می بایست تماما مشخص و معلوم فرمائید که نرم افزار را برای چه می خواهید. پیش از هرچیزی بایستی بدانید نرم افزار چه کاربردی خواهد داشت و به هیچ عنوان چرا و به چه خواسته کسی این نرم افزار را میخواهد. آن گاه که تصمیم گرفتید نرم افزار چه کاربردی داشته باشد، وارد وادی گزینش اسم گردیده‌اید.
یک تقلب خرد و هیجان‌انگیز:
رقبا مدام خلال مجموع مشکلاتی که در منش پیش میاورند، گاهی شایسته ترین امداد هم میباشند، درحال حاضر نرم افزار‌هایی که در یک منطقهی مشترک با شما عمل می‌نمایند را پیدا نمایید و اسم‌ها را رسیدگی نمائید، هرچقدر داده ها بیشتری داشته باشید برایتان خوب میباشد، حتی اینکه از جمله چرا این اسم را تعیین کرده‌اند و چه منطق و داستانی پشت این نام‌ها میباشد. اکنون یک الگوی رفتاری کلی دارید که بدانید طبق چه قواعدی اسم‌های ناحیهی کاری شما تعیین گردیده‌اند. صرفا یادتان باشد به هیچ‌وجه اسمی شبیه یا این که اسکن رقبا گزینش نکنید زیرا قبل از حضور در بازار حذف خواهید شد.

یک‌سری قسمت باشد؟
قبول دارم، اسم‌های یک بخشی خیلی بهتر در خاطرمان می ماند، در‌حالتی که معنا هم پشت آن باشد که به هیچ عنوان به طور کامل کاربرپسند میشود. به عنوان مثال اسنپ، آپ، تپسی، ایمپو، اسپاتیفای و….

البته زمینه این میباشد که صرفا چیزی که برای ما ملاک میباشد یک‌سری بخشی بودن اسم اَپ وجود ندارد و خیلی المان‌های دیگر ممکن میباشد سبب ساز گردد اسم وقتگیر‌تری داشته باشیم البته با این‌هم اکنون نرم افزار محبوبی هم داشته باشیم از جمله اَپ یار و همدم کارت که با وجود دو سیلابی بودن نامش نصب‌های فعال و و یوزرها متعددی داراست.
ضوابط مارکت‌های دانلود نرم افزار مثل گلکسی استور، مایکت، اَپ استور و گوگل پلی سبب ساز می گردد فقط حق تقدم ما سیلاب‌های اسم اَپ نباشد و چیزهایی دیگری را هم در لحاظ بگیریم. از جمله اپل اَپ‌هایی که توضیحی از کارکرد خویش را دارا‌هستند اصلی‌خیس از سایر APP ها می داند و در شرایطی‌که قرار به حذف از بازار باشد آنان در حق تقدم‌های آجل خویش قرار میدهد. مثلا PicsArt ضمن اسم شل و دو سیلابی؛ توضیحی از کارکرد خویش ارائه داده میباشد و اسم ایده‌آلی محسوب میشود.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی