مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

معایب فرمت AAB


فرمت AAB در عین اکنون میتواند با پردازش سریع، خصوصیت تجارب آنی را نیز برای شما به یار داشته باشد. در صورتی نرم افزار‌ای یکسان و یک صورت را با دو فرمت سابق و تازه ساخت کنیم، تفاوت سرعت در پردازش به ما توسعه یافته‌ بودن فرمت نو را طراحی اپلیکیشن در مشهد  ثابت می‌نماید.
این فرمت همینطور از قابلیتی تازه و توسعه یافته بهره برداری می‌نماید که بوسیله آن، فولدر‌های گرافیکی در بازی‌ها به شدت فشرده‌سازی گردیده منجر پایین آمدن وسعت نرم افزار شود. نیازی به نگرانی درباره سرعت بازاریابی پوشه‌‌ها وجود ندارد، چون در فرمت نو لود فولدر‌های فشرده و استحصال آن ها، از شرایط بی آلایش نیز سرعت بیشتری خواهد داشت.
معایب فرمت AAB
هرچند که فرمت نو توانسته تا تکنولوژی نرم افزار‌های اندروید را یکسری مرحله افزایش دهد، ولی این موضوع دلیلی برای بی‌عیب و نقص بودن این سیستم نخواهد بود. فرمت AAB نیز صحیح به مانند کلیه فرمت‌های دیگر، از معایب و مزایایی فایده‌مند میباشد که به‌دنبال بعضا از معایب آن را با یکدیگر مرور خوا‌هیم کرد.
اولی و وسیع ترین مشکلی که ممکن میباشد فعالیت با این فرمت برای شما تولید نماید، عدم قابلیت و امکان جابجایی فولدر خواهد بود. از آن جهت که نرم افزار‌ها در فرمت نو بر پایه ی نیاز تلفن همراه شما و فقط شما نصب میشوند، جابجایی آن به اکثر دستگاه‌های دیگر امری غیر ممکن خواهد بود و شما نمی‌توانید این نرم‌افزار‌ها را از موبایلی به تلفن همراه دیگر، جابجایی دهید.

همینطور دیدنی میباشد که بدانید گسترش‌دهندگان و کمپانی‌هایی که‌این فرمت را برای اپلیکیشن خویش گزینش می‌نمایند، بدون چاره میباشند تا کلید امضا گردیده نرم افزار را در دست گوگل قرار دهند. این کلید امکان تغییر و تحول دستورهای اپ را به اشخاص متعدد ارائه می‌نماید.

این زمینه موجب گردیده تا بعضا کمپانی‌ها، نسبت به نگهداری حریم سری در کدهای خویش مبتلا شک وتردید شوند.

فراگیری ایجاد کرد برنامه apk
تشکیل داد یک نرم افزار و برنامه اندروید، امری غامض و غیر ممکن محسوب نمیشود و ما قرار میباشد به‌دنبال، به تحقیق بعضا از پروسه آن به طور غیروابسته بپردازیم.

آشنایی مقصود و اپلیکیشن‌ریزی مطلوب
اولی گام برای شما در شیوه لبریز پیچ و تاب ایجاد کرد یک پوشه با پسوند APK، بایستی شناخت با مقصود باشد. شما می بایست در مرحله نخستین بدانید که قرار میباشد تا چه نرم افزار‌ای ساخته و اصلی‌خیس از آن، این اپلیکیشن را به چه شکلی پیشرفت دهید.
درک کردن هدف ها یک پروژه و داشتن آشنایی مطلوب نسبت به کاربر غرض، قادر است به ما در داشتن اپلیکیشنی مطلوب و دوست داستنی، یاری شایانی نماید.

شناخت با اپ‌های مطلوب برای خروجی به چنگ آوردن
آن گاه که روند تایپ کردن کدها برای نرم افزار اندروید به قسمت آخری رسید، فرصت آن فرا میرسد تا با به کارگیری از نرم افزار‌های مو جود در بازار، از جنس خویش یک خروجی گرفته و آن را در پوسته APK قرار دهید.
نرم افزار‌های بسیار متعددی برای خروجی به چنگ آوردن دراین باره وجود دارا هستند که برخی از آنها عبارتند از: gradle، android studio، apk fetcher و غیره.

قرار دادن نرم افزار در دکان‌های دارای اعتبار
پس از به اتمام وصال روند ایجاد کرد، مجال آن رسیده تا اپ خویش را به شایسته ترین صورت ممکن در مشت مخاطبین قرار داده و به طرز‌های متفاوت، برای نرم افزار خویش تبلیغات ایفا دهید. خوب میباشد که‌این نکته را در لحاظ داشته باشید که دفاع از نرم افزار ارائه گردیده و نظارت اشتباهات آن، خویش یک کدام از شایسته ترین شیوه های جذب کاربر محسوب میشود.

کلام پایانی
در غایت و بعداز رسیدگی ویژگی ها و تفاوت APK و AAB میتوانیم معایب و مزایای هر مورد از این دو فرمت را کشف کرده و نسبت به جزئیات آن، داده ها متعددی داشته باشیم. در غایت، این تکنولوژی و توسعه دانش میباشد که گزینش می‌نماید تا ما از کدام فرمت برای سیستم دلیل خویش استعمال کنیم. همان گونه که فرمت APK بعداز بازه‌ها مکان خویش را به فرمتی جدیدتر و توسعه یافته‌خیس اعطا کرد، هیچ بعید وجود ندارد که در آجل فرمت‌هایی با صرفه‌خیس، AAB را به کناری زده و خویش به تنهایی بر دنیای اندروید، حکم‌فرمایی نمایند.
App makr
او‌لین وبسایتی که می توانید با مراجعه به آن نسبت به تشکیل داد نرم افزار فارغ از علم فنی مبادرت نمایید appmakr میباشد. با مراجعه بدین تارنما این قابلیت برای شما آماده میگردد تا برای هر سه بستر اندروید، ای وی اس و ویندوز نرم افزار متبوع خویش را بسازید. برای این خواسته مورد نیاز میباشد تا آغاز در وبسایت نام نویسی کرده و بعداز آن با ارائه rss وب سایت خویش و زدن دکمه create app مقدمات ایجاد کرد نرم افزار شما شروع میشود. پیرو می توانید شمایل گرافیکی نرم افزار را بسازید و اسم، عکس و… متبوع خویش را وارد فرمائید. با کمی فعالیت کردن با بقیه مورد های این تارنما می توانید امکان های بیشتری را به نرم افزار خویش اضافه فرمائید، در غایت بر روی مورد Publish زده تا ورژن آخری نرم افزار را پیش از خروجی به دست آوردن از آن ملاحظه کنید. اکنون کافی میباشد تا بر روی مورد Build App زده تا خروجی نرم افزار پیاده سازی گردیده خویش را با فرمت app اخذ فرمایید و آنرا در مارکت های ارائه نرم افزار های اندرویدی ارائه فرمائید.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی