مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

نرم افزار مارکتینگ یا این که بازاریابی نرم افزار، به فرآیندی گفته میگردد که طی آن یک اپ، اشخاص را به سمت خویش جذب کرده و در راستای هدف ها خویش نگاه میدارد. طبق این طرز، مشتریان از نرم‌افزار‌های کاربردی متعدد به کار گیری کرده و در‌پی داشتن دنیایی جدید در موضوع تکنولوژی، به به کارگیری از نرم افزار ادامه می دهند. مثلا در صورتی شما طراحی اپلیکیشن در مشهد  نیاز به یک اپ نرم‌افزار‌ریزی دارید، بایستی بدانید که در چه سایت‌هایی به‌دنبال آن گشته و از روش چه درگاه‌هایی آن را برای خویش پیدا کنید. این قضیه از سمت دیگر، سبب ساز می‌شود تا کمپانی‌های تبلیغاتی و اشخاص فعال در حوزه اپلیکیشن مارکتینگ، بدانند که شایسته ترین آیتم برای عمل آنان کدام می باشد و طریق‌ را برای کشف نرم افزار برای دیگران گشوده نماید. وب سایت‌های دارای اعتبار و دکان‌های اینترنتی مشخصی برای دانلود کردن نرم افزار‌های متفاوت وجود دارااست. شایسته ترین منش برای تبلیغ یک اپ و اجرا بازاریابی آن، این می باشد که نرم‌افزار تا حد ممکن در تمامی این فروشگاه‌ها قابل دسترس باشد. زمانی که مشتریان و تقاضاکنندگان، متوجه شوند که برای دانلود برنامه شما نیاز میباشد تا از فروشگاهی به سایتی دیگر بروند، احتمال منصرف شدن آن ها نیز بسیار زیاد خواهد بود. رابط کاربری مطلوب اثر بسیار متعددی را در جذب کاربر خواهد داشت. اکثری از تبلیغات اپلیکیشن‌های متفاوت، در لا به لای کلام‌های خویش به‌این گزینه اشاره می‌نمایند که نرم افزار‌ آنان از رابط کاربری بسیار خیر فایده‌مند بوده و کلیه اشخاص، میتوانند به راحتی از آن به کارگیری نمایند. اهمیتی ندارد که اپلیکیشنی تماما منحصربه‌فرد و توسعه یافته را برای خویش در نظر گرفته‌اید یا این که نه، در هر حالتی بهتر می باشد تا یک رابط کاربری سهل و آسان برای نرم افزار خویش تعیین فرمایید. بسیاری از مشتریان و افرادی که به نصب یک اپ می پردازند، با سپری شد فرصت از اپلیکیشن خسته گردیده و کوشش می‌نمایند تا نیازهای خویش را در فضاهای دیگری برآورده سازند. در‌این مواقع، تجهیزات نرم افزار، معمولی بودن اطراف کاربری، زیبایی و جذابیت بصری و اکثری از عوامل دیگر، میتوانند به ما در نگه داشتن مخاطبین یاری کرده و از ریزش تعداد استفاده‌کننده‌ها، خودداری نماید. خوشبختانه والا بودن دنیای وب منجر گردیده تا ما راه‌های مختلفی را برای تبلیغ کردن نرم افزار خویش داشته باشیم. این مسئله به نوعی میتواند به ما ایده‌های خلاقانه متعددی در مورد تبلیغات الهام نماید. یکی‌از شایسته ترین طرز‌های تبلیغ برنامه، داشتن یک کاغذ یا این که وب لاگ قانونی و دارای اعتبار خواهد بود. یکی مهمترین اصول بازاریابی در هرکدام‌ای، مرتبط با کاربر هدف خواهد بود. در صورتی‌که شما تحت عنوان یک شخص مسئول در قضیه نرم افزار مارکتینگ، آشنایی صدق از استفاده کننده غرض خویش نداشته باشید، نمی‌توانید تبلیغ صدق را اجرا داده و در این زمینه، توفیق خاصی دستیابی کنید. بسیاری از اشخاصی که درباره‌ی مارکتینگ برنامه فعالیت می‌نمایند، عشق و علاقه‌ای به بازرسی و تفحص کردن دیگر اپلیکیشن‌های شبیه ندارند و به همین برهان، ضربه‌های بسیاری را به صورت ناخواسته به فعالیت خویش وارد می‌نمایند. شما می توانید با بازدید و رسیدگی دیگر نرم افزار‌های شبیه و رقبای آجل خویش، از خطاها و کم کاری‌های آن ها درس گرفته و بدین صورت، اپلیکیشن خویش را مرحله به مرحله به ایده آل فرضی خویش مجاورت فرمایید. پیاده سازی لندینگ پیج کاغذ لندنیگ، به قسمت اولیه و ویترین هر تارنما گفته میگردد. این صفحه اولین چیزی می‌باشد که کاربر با آن مواجه میگردد و به این صورت، از التفات اکثری بالایی برخوردار است. شما می توانید با پیاده سازی یک لندینگ مطلوب، مشتریان را در نگاه نخستین شیفته وبسایت و نرم افزار خویش کنید. قرار دادن نرم افزار در بازار، گوگل پلی و … همان طور که در نصیب‌های پیشین بدین آیتم اشاره شد، بهتر میباشد تا نرم افزار خویش را در کلیه سایت‌ها و مغازه‌های دارای اعتبار قرار دهید. چنین مشتریان می توانند به شل و ول‌ترین صورت ممکن به اپ شما دسترسی داشته و آن را دانلود کنند. تبلیغ نرم افزار در شبکه های مردمی کانال‌های اجتماعی یکی شایسته ترین زمینه‌های تبلیغاتی در بعد از ظهر تازه محسوب میگردند و شما می توانید به ریلکس‌ترین صورت ممکن با استفاده از آن‌ها، نرم افزار‌ها و نرم افزار‌های خویش را تبلیغ کرده و مشتریان متعددی را به این وسیله به سمت خویش جذب فرمائید. توجه فرمائید که فهمیدن اصول تبلیغ در اینستاگرام، امداد متعددی به ما در جذب مشتری خواهد کرد. چه طور عملکرد بازاریابی نرم افزار را اندازه‌گیری کنیم؟ معیارهای متفاوتی برای اندازه‌گیری و به حساب آوردن عملکرد یک نرم افزار وجود دارد که شما میتوانید به امداد آن ها، میزان توفیق نرم افزار‌های تبلیغاتی خویش را اندازه‌گیری کرده و درباره‌ی توسعه آن، تلاش کنید. در واقع شما بایستی از شاخص‌های کلیدی تلاش (KPI) به کار گیری فرمائید و با شاخص‌های معین گردیده میزان وصال به غرض را در بعد از ظهر‌های هنگامی معلوم اندازه گیری و با بعد از ظهر قبلی نیز مقایسه فرمائید. برای مثال در‌صورتی‌که اپ مارکتینگ را در فروددین ماه ماه شروع کرده‌اید و قصد دارید تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دهید، می بایست ترازو تحقق غرض که در واقع تعداد جذب مشتری است را درین دو ماه با دو ماه پیش از آن مقایسه فرمائید تا کارایی بازاریابی نرم افزار خویش را بسنجید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی