Offerwalls
این پوسته تبلیغاتی مشابه تبلیغات با محرک میباشد.
دقیقاً مانند تبلیغات ویدیویی محرک دار، انتخابی میباشد، بدین معنا که یوزرها خودشان تعیین می نمایند که به آن وارد شوند طراحی اپلیکیشن در مشهد یا این که نه.
البته تفاوت آن با تبلیغات با مشوق دراین میباشد که دیگر شما صرفا با دیدن یک ویدئو جایزه نمی گیرید بلکه با اجرا یک شغل تمجید گردیده در تبلیغ جایزه متبوع را اخذ خواهید کرد.
از جمله مخاطب بایستی یک نظرسنجی را لبریز نماید، یک مینی بازی ایفا دهد یا این که شغل های مشابهی از این قبیل.
Offerwalls برای بازی هایی که با خریدهای داخل طرحی درآمدزایی می نمایند، مطلوب میباشند.
در واقع، طبق گفته ironSource، احتمال ساخت و ساز IAP در یوزرها پیشنهادی 10 تا 14 موازی بیشتر میباشد.
در غایت، مطرح ترین مزیت Offerwalls در eCPM آن ها میباشد.
زمینه این میباشد که واداشتن بازیکنان برای کامل شدن کار های آورده شده در Offerwalls مشقت بار وجود ندارد.
ولی بازیکنانی کهاین عمل ها را به نقطه نهایی می رسانند احتمالاً برای تبلیغکنندگان بسیار نفیس میباشند.
به همین عامل، تبلیغکنندگان مایلند پول بیشتری برای آنان بپردازند، که در غایت سبب به eCPM فراتر برای Offerwalls می شود.
ولی این روال تبلیغات مشکلاتی نیز دارااست، ممکن میباشد بعضا از بازیکنان با Offerwall ها مشغول نشوند.
معمولاً به دلیل آنکه کامل شدن یک فعایت مرتبط با Offerwall میتواند وقت گیر باشد.
به همین برهان، برخی از کانال های تبلیغاتی (برای شناخت با کانال های تبلیغاتی داخل طرحی کلیک فرمائید) از Offerwalls تحت عنوان پوسته تبلیغاتی هواخواهی نمیکنند.
میتواند نرخ eCPM بالایی داشته باشد
به تجربیات کاربری زخم نمی زند چون تعامل با آن به طور کامل ازروی اراده میباشد
قابلیت و امکان تعامل تحت به انگیزه زمان بر بودن جاری ساختن عمل ها
مشقت بار گیری اپل در به کارگیری از این سیاق تبلیغاتی
مستلزم طرح ریزی ظریف برای جاری ساختن در نوع جایزه و دفعات اکران
پوسته های تبلیغاتی تازه
پوسته های تبلیغاتی که در ابتدا به آنان پرداختیم، کاملا پوسته های تبلیغاتی بسیار دوستداشتنی و شناخته گردیده اند که سالیان سال از آنها مستعمل و در اکثریت کانال های تبلیغاتی میباشند.
البته درین قسمت قصد معرفی چند پوسته های تبلیغاتی جدیدی را داریم که هنوز به اندازه ی پوسته های بالا به محبوبیت نرسیده اند، ولی شانس به کارگیری ی بیشتر از آنها نیز در بازی ها وجود دارااست.
همینطور قابل ذکر میباشد این پوسته های تازه صرفا در بعضی از کانال ها یا این که حتی یک کانال ی تبلیغاتی یافت می گردد که به آنها به دنبال اشاره خوا هیم کرد.
Rewarded Interstitials (بینابینی با جایزه)
تبلیغات بینابینی دارنده محرک نوعی از تبلیغات میباشد که به بازیکنان برای تبلیغی که به صورت اتوماتیک در یک مجال از پیش رقم خورده در حین بازی نشان داده می شود، مانند در میان سطح های، مشوق ارائه میدهد.
تفاوت مهم میان تبلیغات بینابینی با جایزه و تبلیغات با مشوق دراین میباشد که یوزرها برای مشاهده اطلاع رسانی نیازی به مشارکت در آن ندارند و تبلیغ به طور اتومات نشان داده میشود.
در قبال، آن ها میتوانند تعیین نمایند که از دیدن تبلیغ انصراف دهند.
پیش از اینکه تبلیغ اکران داده گردد، بازیکنان پیشنهادی را برای مشاهده اطلاع رسانی یا این که رد شدن از آن میبینند.
بینابینیهای دارنده مشوق می توانند به عبارتی نوع جایزههایی را ارائه دهند که ویدیوهای دارنده محرک ارائه میدهند.
این ممکن میباشد مشمول ارز باطن بازی، جان مازاد یا این که بسط مرحله باشد.
فعلا این نوع تبلیغات بیشتر در بازی های موبایلی به کار گیری میگردد و تنها از روش کانال AdMob گوگل ارائه میگردد.
App Open
تبلیغات App open روشی نوآورانه برای پیشرفت دهندگان برای درآمدزایی از برگه اکران بار گذاری بازی میباشد.
یوزرها میتوانند در هر وقتی آنانرا ببندند.
این تبلیغات طوری تهیه میگردند که هنگامی مخاطب نرم افزارای را گشوده مینماید یا این که به آن برمیشود اکران داده می گردند.
تبلیغات App open فرصت لود بسیار سریع تری دارا هستند و دارنده یک رابط مخاطب پسند میباشند.
با این اکنون، آنها فعلا صرفا از روش AdMob در دسترس میباشند.
Native (In-Game) Ads
تبلیغات Native game تبلیغاتی می باشند که با محتوای گیم پلی دارای انسجام بوده و در پیاده سازی بازی ترکیب گردیده اند تا بازیکن شم نماید قرار به چنگ آوردن تبلیغ در بازی به طور کامل طبیعی میباشد.
این واحدهای تبلیغاتی داخل بازی در پیاده سازی فرآیند گنجانده گردیده و مستقیماً با گوشه و کنار بازی مخلوط میشوند.
آنان اکثر وقت ها تبلیغات ایدهآلی برای بازیهایی مانند بازیهای ورزشی و مسابقهای میباشند که دارنده ارکان دنیای حقیقی و واقعی میباشند، جایی کهاین تبلیغات میتوانند طبیعتا در آن قرار گیرند. (مانند بیلبوردهای تبلیغاتی در اتوبان یا این که تبلیغات در کنار زمین فوتبال).
براین اساس هیچ مزاحمتی برای پلیرها ندارند.
با این اکنون، پتانسیل درآمد این تبلیغات همچنان محصور میباشد چون تقاضا برای آنان هنوز نادر میباشد.
همینطور طراحی آن ها بغرنج خیس میباشد چون به سطح ها بالاتری از سفارشی سازی نیاز داراهستند و نیاز به یکپارچگی مازاد داراهستند.
به همین برهان میباشد کهاین تبلیغات بیشتر در بازی های AAA (مانند محرمانه FIFA یا این که Death Stranding) به مکان بازی های جدا گوشی مشاهده می شود.