Interstitial Ads (تبلیغات بینابینی)
تبلیغات بینابینی تبلیغات آحاد کاغذ ای میباشند که یوزرها بایستی طی بازه زمانی فرصت مشخصی این تبلیغات را طراحی اپلیکیشن در مشهد مشاهده نمایند.
همان گونه که از اسم این اسلوب تبلیغاتی مشخص و معلوم میباشد فی مابین نصیب هایی از بازی قرار میگیرد. (در میان دو مرحله، دو روی داد و …)
این پوسته تبلیغاتی قادر است اثبات (بنری) یا این که ویدیویی باشد.
اخذ eCPM های بالا از تبلیغات بینابینی به عامل ها مختلفی مانند ژانر بازی گوشی، پلتفرم، جای های جغرافیایی، روش مخلوط تبلیغات و غیره بستگی دارااست.
نکته بسیار اساسی درین نوع تبلیغات، گزینش فرصت مطلوب برای اکران تبلیغات میباشد.
برای مثال، هیچ کس نمیخواهد در اواسط بازی با یک تبلیغ بینابینی مواجه خواهد شد.
عالی میباشد هنگامی که بازی طبیعتا متوقف میگردد یا این که در هم اکنون عبور از بخشی از به نصیب دیگر میباشد، نشانه داده شوند.
پیشرفت دهندگان میتوانند تبلیغات بینابینی را در پوسته های گوناگون نماد دهند.
اینها مشتمل بر ویدیو، تصویر یا این که متن میباشد.
هدفگذاری راحت برای در دست گرفتن مخاطبان
eCPM بالا نسبت به تبلیغات بنری
مختل کردن تجربیات کاربری در شکل به کار گیری زیاد
به طور کل ورقه میباشند
Playable Ads (تبلیغات قابل بازی)
یکیاز پوستههای تبلیغاتی بازیهای گوشی که بسیار دوستداشتنی میباشد، و جزوه خاص ترین پوسته های تبلیغاتی نیز به حساب آورده می شود تبلیغات Playable میباشد.
این پوستهها بهویژه برای بازیهای گوشی عالی فعالیت مینمایند.
همانگونه که یوزرها از تبلیغات بی ربط و مزاحم خسته میگردند، تبلیغات Playable به یک جایگزین خوب تبدیل گردیده است.
طبق گفته SmartyAds، تبلیغات Playable حدود ۸ موازی عالی از تبلیغات بینابینی میباشند.
نحوه کارکرد این تبلیغات به طوری میباشد که یوزرها میتوانند دقیقا تبلیغ متبوع را بازی نمایند.
در واقع این تبلیغات به شما اذن میدهد پیش از نصب یک بازی یا این که نرم افزار ابتداعا آنرا تجربیات نمائید.
این مسئله برای تبلیغکنندگان بهتر میباشد چون تبلیغات Playable یوزرها کیفیت خوب را به سمت خویش میآورد.
اما همین زمینه سبب ساز ارتقاء بها تبلیغات Playable برای تبلیغ کنندگان میباشد و در سود خبر خیر برای ناشران که میتوانند بهره بیشتری از این تبلیغات بکنند.
CPI یک تبلیغ Playable بسیار فراتر از تبلیغات با جایزه یا این که بنری میباشد.
هر تبلیغ Playable بایستی دارنده ۴ عنصر کلیدی ذیل باشد :
راهنمای مقدماتی دربارهی طریق اجرا بازی (فراگیری)
دمو کوتاهی برای بازی استفاده کننده (گیم پلی معمولی)
یک CTA بعداز دمو که استفاده کننده را برای نصب بازی دعوت می نماید.
تجربیات کاربری و تعاملی دیدنی با پلیر
eCPM بالا
نرخ تبدیل بسیار بالا برای تبلیغ کنندگان
وقتگیر بودن تجارب ی آن که گه گاه منجر خستگی پلیر می گردد
معمولا سوای مشوق می باشند
Native Banner Ads (تبلیغات بنری شناور)
این یک پوسته رایج تبلیغات بازی گوشی میباشد.
یک بنر تبلیغاتی به طوری قرار میگیرد که به حیث میرسد بخشی از جریان طبیعی بازی میباشد.
اما بایستی به طوری با استراتژی مطلوب قرار گیرد که گیم پلی یا این که قسمت مهمی از بازی را مختل نکند.
معمولاً محل قرارگیری آنها در کناره های بازی میباشد.
بعضا از مزایای تبلیغات بنری هزینه تحت به ازای هر کلیک (برای تبلیغ کنندگان) و ساختوساز سهل آن ها میباشد.
ولی نکته منفی که وجود داراست این میباشد که عموم اکثر زمان ها روی تبلیغات بنری کلیک نمیکنند، که باعث به CTR تحت میگردد.
این پوسته تبلیغاتی به آسانی نمی تواند با تبلیغات با محرک یا این که بینابینی در باب درآمد رقابت نماید.
به همین خیال و خاطر استعمال ی فقط از این سیاق تبلیغاتی سفارش نمیشود.
اجرای سهل
استعمال بیشتر در بازی های هایپرکژوال
اشغال فضای نادر
عدم انطباق با بازی (برخی از حیث محتوایی ارتباطی را با بازی ندارند)
eCPM بسیار ذیل خیس از فرمت های دیگر
Standard banner (تبلیغات بنری استاندارد)
تبلیغات بنری استاندارد تماما شبیه با تبلیغات بنری Native می باشند البته با یک تفاوت.
تبلیغات Native در گوشی در اندازه ها و انواع متفاوت ظواهر میگردد؛ استفاده کننده مبنا می باشند و به صورت ارگانیک در مسئله مکانی که در آن ظواهر می گردند متناسب می باشند.
بر این پایه، این پوسته در جایی قرار میگیرد که شانس کلیک روی تبلیغ را ارتقاء میدهد.
البته تبلیغات بنری استاندارد در کاغذ، وضعیت و اندازه ای اثبات را دارا هستند و از حیث تجارب کاربری نسبت به تبلیغات نیتیو ضعیف خیس میباشند.
اجرای آسوده
استعمال بیشتر در بازی های هایپرکژوال
مقرون به صرفه ترین پوسته تبلیغاتی تلفن همراه برای تبلیغ کنندگان
عدم انطباق با بازی (برخی از نگاه محتوایی ارتباطی را با بازی ندارند)
eCPM بسیار ذیل خیس از فرمت های دیگر
اشغال فضای بیشتر نسبت به تبلیغات نیتیو
عدم تغییر و تحول در سایز و شرایط قرارگیری