طریقهای درآمدزایی از روش اپلیکیشنهای موبایلی
اینک دراین نصیب میخواهیم رویه و نحوههایی را ذکر کنیم که با به کارگیری آن ها میتوانیم از روش اپلیکیشنهای موبایلی به درآمد برسیم.
ولی باید به خیال و خاطر داشته باشید که در جایگاه نخستین برای توفیق در این مسیر طراحی اپلیکیشن در مشهد و درآمدزایی از اپهای موبایلی نیاز میباشد تا بتوانید رضایت یوزرها خویش را به دست آورید. به دلیل آنکه مهمترین دلیل در معیار درآمد شما از این اپها ترازو یوزرها شما و مشتریهایی میباشد که از برنامه شما به صورت همیشگی استعمال مینمایند و از آن رضایت دارند. در پی یک سری طریق را برای درآمدزایی از نرم افزارهای موبایلی ذکر میکنیم.
درآمدزایی از روش تبلیغات
کسب درآمد از روش تکثیر نرمافزار غیر مجانی و مبلغی
درآمدزایی از روش استفاده از خرید داخل اپای
به کار گیری از طریق خرید حق اشتراک
تبلیغات باطن نرمافزارای
یکی از مهمترین و رایجترین طریقها برای درآمدزایی از نرمافزارها و قابل انعطاف افزارهای موبایلی به کار گیری از تبلیغات داخل نرمافزارای است. این تبلیغات اشکال مختلفی از محتواها هستند که دستیابی و شغل های متعدد و یا این که اپلیکیشنهای دیگر برای معرفی بیزنس خویش به دیگر یوزرها مورد به کار گیری قرار می گیرد و یکی از طرزهای نوین مارکتینگ میباشد. شما می توانید با قبول این تبلیغات و اکران آن ها در اپ خویش تحت عنوان ناشر این تبلیغات درآمدزایی نمائید. بخش اعظمی از اشخاص و توسعه و گسترش دهندگان اپلیکیشنهای پر استفاده از این طرز برای کسب درآمد استعمال مینمایند. شاید بتوان بیان کرد که اکثری از طراحان نرمافزار مثلا گونه های نرم افزارهای بازی و سرگرمی با مقصود درآمدزایی از روش تبلیغات به گسترش اپلیکیشن میپردازند.
این شیوه یک کدام از اشکال طرزهایی است که میتواند یک توجیه اقتصادی حاذق برای قابل انعطاف افزارهایی باشد که به صورت مجانی در دسترس یوزرها قرار میگیرند. از انواع پردرآمد تبلیغات باطن اپلیکیشنای میتوان به تبلیغات ویدیویی اشاره نمود. تعیین واحد سنجش درآمد نیز بسته به توافق دربین شما و طرف مقابل می تواند به شیوه های مختلفی باشد. از جمله ممکن هست شما بر رمز میزان کلیکهای اشخاص بر روی پیوند تبلیغات و یا این که تماشای بدون نقص تبلیغات ویدیویی توافق فرمایید. در لحاظ داشته باشید که تجربه نشان داده است که معمولاً تبلیغاتی که در نرم افزارهای متعدد ارائه می گردند از تبلیغات اینترنتسایتی بسیار پیروزخیس و تأثیرگذارتر هستند.
این نوشته ی علمی را هم بخوانید: شناخت با ایجاد اشتغال در حوزه توریسم | تجارتی مهیج و رؤیایی
به همین استدلال اشخاص متعددی مایل میباشند تا از این نوع از تبلیغات برای تجارت خویش بهره بگیرند. شما برای یک تبلیغ چیره در نرم افزار خویش میتوانید شیوههای مختلفی را در پیش بگیرید. هرمورد از این طرزها مزایا و معایب خویش را دارند و شما با تمرکز به موقعیت اپ خویش و حوزه کاری آن میتوانید تبلیغات مطلوب خویش را به فعالیت بگیرید. درپی بعضا از اینشیوه های تبلیغی را ذکر میکنیم.
تبلیغات ویدیویی
تبلیغات ویدیویی معمولاً یکیاز کاربردی ترین و اثرگذارترین طریقهای بازاریابی هستند. این موضوع در مورد با تبلیغات باطن نرم افزارای نیز درستی مینماید و ساختوساز محتوای ویدئویی یکیاز قدرتمندترین طریقها برای جلب دقت یوزرها میباشد. امروزه محتوای ویدئویی یکی مبناهای اصلی دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهد. همینطور توانسته باعث به پیشرفت چشمگیر تبلیغات در این عرصه گردد.
به خصوص در سالهای اخیر و با فراگیرشدن تلفنهای یار هوشمند اکران کلیپ به طور بسیار تبارکتری در دسترس مردم قرار گرفته می باشد. به گونه ای که آمارها آرم میدهد تبلیغات ویدیویی در تلفنهای یاور بسیار تأثیرگذارتر از دیگر دستگاهها میباشد. برای اینکه تحت عنوان یک توسعه و گسترش دهنده اپ، در نرم افزار متبوع خویش از تبلیغات ویدیویی برای درآمدزایی به کارگیری کنید طرزهای اکثری وجود داراست. نوع درآمدزایی شما بسته به توافق شما و طرف مقابل میباشد.
اشکال طریقهای درآمدزایی از این طریق را میقدرت به چندین تیم تقسیم کرد: درآمد به ازای هر بازدید کلیپ به طور بدون نقص، یا این که همان درآمد به ازای هر اکران، درآمد به ازای هر نصب نرم افزار و درآمد به ازای هر شغل خاص دیگری که قادر است به طور توافقی باشد، برای مثال درآمد به ازای هر کلیک استفاده کننده بر روی پیوند متبوع. طبق داده های عددی منتشر گردیده در سال ۲۰۱۷ در امسال کمپانیهای تبلیغاتی چیزی نزدیک به ۴ میلیارد دلار از منابع بازاریابی خویش را صرف تبلیغات ویدیویی اپهای موبایلی کردهاند. در سالهای اخیر این عدد به رقمی بسیار بالا رسیده میباشد.
تبلیغات ویدیویی درون نرم افزار شما می توانند به طرزهای مختلفی پخش شوند. پیش پخش باشند، در میان پخش باشند و فی مابین اپلیکیشن در هم اکنون اعمال پخش شوند و یا این که در انتهای پخش از آنان مصرف شود. همینطور شما میتوانید از این ویدیوها تحت عنوان تبلیغات محرک دار به کار گیری فرمایید.
تبلیغات بنری
تبلیغات بنری یک کدام از کهنترین گونه های تبلیغات است که اثرگذاری خویش را در حین امسالها ثابت نموده است. این نوع از تبلیغات سالهاست که در اشکال اپلیکیشنها و اینترنتوب سایتها گزینه به کار گیری قرار میگیرد. تداوم به کار گیری از آن آرم از اثربخشی بالای این شرکت از تبلیغات داراست. البته گرافیک عالی و با کیفیت و جذابیت بصری بالا یکیاز عامل ها توفیق این مجموعه از تبلیغات میباشند. تبلیغات بنری در واقع بنرهای تصویری میباشند که هدف آنان رساندن پیام تبلیغاتی متبوع در پوسته تصاویر جالب است. تبلیغات بنری نسبت به نوع ویدیویی آن بسیار سادهخیس میباشند و همینطور هزینه کمتری برای پیاده سازی آنها نیاز میباشد.
شما می توانید این بنر تبلیغاتی را تحت عنوان یک کادر خرد در کنارهای از اپلیکیشن خویش در لحاظ بگیرید. این بنرهای تبلیغاتی از نظر فنی میتوانند به طور تصاویر اثبات و یا این که متحرک پیاده سازی شوند. همینطور برای اکران آن ها در شیت نرمافزار طرزهای متنوعی وجود دارااست که با دقت به توافقات طرفین و نوع اپلیکیشن در زمینه ی با آن تصمیم گیری می گردد. بنرها میتوانند به طور نواری، نیم شیت و یا این که تک تک ورقه اکران داده شوند. از جمله تبلیغات مجموع صفحه معمولاً بعد از نقطه نهایی فعالیت کاربر و یا این که پیش از آن نشان داده می شود.
قیمت پایین این شرکت از تبلیغات در عین اثربخشی بالا و آسانی پیاده سازی آنها بسیاری از صاحبان مشاغل را به سمت این نوع از تبلیغ در اپلیکیشنها سوق میدهند. تبلیغات بنری جز تبلیغات پرطرفدار در دیجیتال مارکتینگ میباشند.
تبلیغات همسان یا این که Native
این نوع تبلیغات به عبارتیطور که از نامشان نیز مشخص است با متن و یا این که فضای نمایشی نرمافزارها همسو میباشند. این تبلیغات از انواع تبلیغات خوشایندتر هستند و یوزرها گارد کمتری نسبت به این نوع از بازاریابی دارند. همسان و یا این که نیتیو در نگاه نخستین بوسیله کاربر به دیده تبلیغات چشم نمی شود. همین آیتم قادر است تأثیرگذاری این نوع از تبلیغات را ارتقا دهد. به گونه ای که استفاده کننده این تبلیغات را مشاهده مینماید و می خواند؛ البته در نگاه نخستین متوجه تبلیغ نمیشود و بعداز تلاوت آن متوجه ماهیت تبلیغی می شود. دراین حالت تبلیغ می تواند تاثیر خویش را بر مخاطب بگذارد فارغ از اینکه استفاده کننده را زده نماید.
معمولاً وجود تبلیغات دربین یک نرمافزار و یا این که اپلیکیشنهای گوناگون برای کاربر آزار دهنده میباشد. در حالتیکه خودمان را به مکان کاربر بگذاریم متوجه میشویم که در اواسط یک محتوای آموزشی، سرگرمی و یا این که خدماتی علاقهای به دیدن محتوای تبلیغاتی اعم از ویدیو، بنر و یا این که متنها تبلیغی نداریم.
البته تبلیغاتی که به طور همسان با محتوای اینترنتوب سایت، نرمافزار یا این که صفحه های کانالهای اجتماعی ترکیب گردیدهاند میتوانند مفیدتر واقع شوند و کمتر استفاده کننده را پس بزنند. این نوع از تبلغات میتوانند از نوع متن، تصویر، ترکیبی از متن و عکس و یا این که به کارگیری از آیکونهای مختلف دستیابی و امور در اپلیکیشن و یا این که اینترنتتارنما متبوع شماست.
تبلیغات تعاملی یا این که Interactive
تبلیغات تعاملی یک کدام از تبلیغات جذاب و مؤثر در فضای تبلیغاتی گونه های نرم افزارهای موبایلی و اینترنتوب سایتها می باشد. احتمالاً از اسم این نوع تبلیغات نیز متوجه گردید که تبلیغات تعاملی به تبلیغاتی گفته میگردد که سعی بر تشکیل داد تعامل و همیاری در میان کاربر و تبلیغ منتشر کننده با یکدیگر دارااست. اما تبلیغات تعاملی را در اصل از دید فنی نمیتوان از تبلیغاتی که تا الان به آنها اشاره کردیم مستقل دانست. هرمورد از این تبلیغات که در قسمتهای قبلی به آن ها اشاره کردیم میتوانند از نوع تعاملی باشند.
این مقاله را هم بخوانید: فرانچایز چیست؟ روشی مطمئن برای شروع تجارت
اما ما تصمیم گرفتیم درین قسمت اشارهای نیز بهاین نوع از تبلیغات داشته باشیم. انواع مختلفی از تبلیغات میتوانند به طور تعاملی تولید شوند، تبلیغات بنری و ویدیویی تعاملی، حقیقت افزوده یا این که تبلیغاتی که گوگل آن ها را اصطلاحاً Playable ad اسمگذاری نموده است.
یک نمونه از تبلیغات تعاملی
تحت عنوان یک نمونه کاربردی از تبلیغات تعاملی قادر خواهیم بود به دموی یک بازی یا این که نرمافزار دیگر در نرم افزار متبوع اشاره کنیم. یکی حرکاتی نوینی که در صنعت تبلیغات ایجاد کرد شد امکان آزمایش بازی و یا این که نرمافزار متبوع برای استفاده کننده بود. برای مثال فکر کنید که شما درگیر به کارگیری از یک اپلیکیشن کاربردی در گوشی خویش میباشید.
درین نرم افزار شما برای به کارگیری از بعضا سرویس ها بایستی دیدن ویدیوهای محرک دار را تعیین نمایید. یعنی مجبورید تا این ویدیوی تبلیغی را تماما مشاهده کنید تا به سود دلخواه خویش برسید؛ البته بعداز ورود بدین تبلیغ متوجه می شوید کهاین کلیپ دموی یک اپلیکیشن بازی میباشد که شما در این فرصت می توانید آن را تجارب کنید و تایم یه خرده را به آن بازی بگذرانید. در نقطه پایان هم میتوانید برای دانلود و نصب آن مبادرت فرمایید. این شیوه که بسیار هم خلاقانه میباشد یک کدام از مؤثرترین روشهای تبلیغات میباشد. به این دلیلکه با این ایده شما استفاده کننده را زبده واقعی روبرو می کنید و وی می تواند به صحت تصمیم بگیرد.
تبلیغات تعاملی خلال تأثیرگذاری بالا مزایای بسیاری دارااست. این نوع از بازاریابی برای کاربر خسته کننده وجود ندارد و همین آیتم منجر می گردد تا مخاطب از برنامه شما به جهت تبلیغات فراوان و خسته کننده زده نشود. امروزه این نوع از تبلیغات در فضاهای دیجیتالی مختلفی برای مثال اینترنتتارنماها، اپهای موبایلی و کانالهای اجتماعی مورد به کارگیری قرار میگیرند. همینطور نقش پررنگی در دیجیتال مارکتینگ دارند. البته فراموش نکنید که در دیجیتال مارکتینگ و درآمدزایی از روش آن ابتکار کلام اول را میزند.
- ۰۲/۰۶/۱۸