بازاریابی نرم افزار های گوشی، یک کدام از شغل های اساسی و مهم، بعداز فعالسازی و اجرای اپلیکیشن میباشد. با تعداد اپهای جان دار برای دانلود از دکانهای نرم افزارِ پیشروِ دنیا، که جمعاًً بیش تر از چهار میلیون میباشد، کمپانیها به خیر میدانند که استراتژی بازاریابیِ ظریف، فقط رویکرد پررنگ شدن در بازار نرم افزارهای مدرن میباشد.
با دقت به اینکه مصرف کنندگان در سراسر عالم ۷ ساعت طراحی اپلیکیشن در مشهد در روز را در وب می گذرانند و بازاریابان، از تعداد روزافزونی از شبکههای بازاریابی استعمال مینمایند، گزینش ظریف نحوۀ دسترسی اثرگذار به مخاطبان، در صدر می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. به این ترتیب، چهطور یک برنامۀ بازاریابی اثر گذار برای نرم افزار خویش ساختوساز میکنید؟
درین نوشتهی علمی، قرار میباشد با هم رویه های ارتقا دانلود نرم افزار تلفن همراه را پژوهش کنیم. و هشت استراتژی ضروریِ بازاریابی نرم افزار های گوشی را که بایستی در سال ۲۰۲۳ بدانید و اینکه چگونه میاقتدار از آنها برای دستیابی به مهم ترین و جاهطلبانهترین هدف ها خویش در همیاری به کار گرفت، مرور می کنیم.
بازاریابی نرم افزار تلفن همراه
این نوع بازاریابی به مراحل تبلیغ نرم افزار تلفن همراه برای استخراج به مخاطبان بیشتر و ارتقا دانلود اشاره دارااست. این روند، از روش شبکههای مختلفی مانند رسانههای اجتماعی، تبلیغات آنلاین، باصرفهسازی مغازه نرم افزار، بازاریابی اینفلوئنسر، بازاریابی ایمیلی و غیره اعمال میگردد.
براین اساس، بازاریابی نرم افزار های گوشی، با مقصود ارتقا رویت کرد و جذب یوزرها برای دانلود و تعامل با نرم افزارهای متفاوت جاری ساختن میگردد.
این یک جنبۀ حیاتی از توسعۀ اپ میباشد و مشمول اشاعه یک برنامۀ موبایل برای دستیابی به مخاطبان کبیرخیس و ارتقا دانلود میگردد. غرض پایانی این تمرین، ارتقا روءیت کرد، جذب مخاطب و تعامل و ارتقاء کسب درآمد میباشد.
- ۰۲/۰۳/۲۴