مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰


تبلیغات انواع بسیاری داراست، اما می بایست بدانید شایسته ترین نوع تبلیغات را می توان ویدیو دانست. با به کارگیری از ایجاد کلیپ می توان در بازاریابی های اینترنتی شایسته ترین همت را در جذب کاربر داشت. همینطور خوب می باشد بدانید که ایجاد کرد کلیپ می تواند خلال seo سایت روی جذب استفاده کننده در نرم افزار هم بسیار مفید واقع شود. طبق داده های عددی بدست آمده، دربین آحاد طریق های تبلیغاتی ویدیو شایسته ترین همت را داشته و در حدود چهار موازی تاثیر بیشتری در نسبت به بقیه شیوه ها در جذب مخاطب داراست. به دنبال با ما یاور باشید تا تاثیرات تشکیل داد فیلم برای معرفی فرآورده در نرم افزار را خوب بیاموزید.

تصویب توصیه و مشورت کردن طراحی اپلیکیشن در مشهد
معرفی کردن یک کالا در ویدیو تبلیغاتی
کلیپ به خیال طرز اکران متاع که به یکسان سازی هرچه کل خیس کوشش آن می‌پردازد، عالی از دیگر نحوه های تبلیغاتی روی استفاده کننده تاثیر میگذارد؛ عاقبت به شعور بهتر مخاطب از فرآورده خاتمه مییابد. کلیپ به جهت اثر گذاری بالایی که روی مخاطب دارد؛ سبب می گردد تا درصد عده ای که نسبت به جنس عکس العمل نشانه می‌دهند، به مجاورت 46 درصد رسد. اثر گذاری آن به همینجا ختم نمیشود و می اقتدار روی مشتری های بالقوه نسبتاً تا دوبرابر شانس خرید بیشتر انتظار داشت.

طبق واپسین داده های عددی بدست آمده شرکتهای گران قدر کارایی می نمایند، در حصول و کارشان برای معرفی هرجه خوب تولیدات از کلیپ استعمال نمایند. چون از این زمینه که یک ویدئو با وقتی نسبتاً کمتر از 60 ثانیه می تواند، اعتنا بیشتری از مخاطبان را بدست آورد. با کل این تفاسیر خوب میباشد زمانی که پیاده سازی اپ را اعمال می دهید، قسمتی برای معرفی محصول ها به طور ویدئو را در لحاظ بگیرید، این مسئله میتواند یاری شایانی به شما در مورد جذب مشتری و فروش بیشتر برساند.
اثر ماجرا بسیار بیشتر از لیست مختصات در معرفی محصول میباشد
گاها چشم گردیده بعضی از شرکتهای والا برای معرفی محصول ها خویش به مشتری مبتلا اشتباهاتی می شوند که باعث فروش معدود خیس و اثر گذاری حداقلی روی مشتری می شود. آنها هنگام معرفی محصول برای مشتری سعی می نمایند تا مشخصات و مختصات تولیدها خویش را برای مشتری تیتر نمایند. البته آنان نمی دانند که‌این نوع از کلیپ یا این که فیلم کمترین اثر گذاری را روی کاربر دارد، گاهی اوقات هم حقیقتا خسته کننده میشود. به همین دلیل مخاطبان علاقه کمتری به نگاه کردن معرفی محصول انان دارا‌هستند، گاهی اوقات هم این نوع از فیلم ها را نادیده میگیرند یا این که حتی بلاک می نمایند.
قصه چیزی می باشد که اکثر عموم دوست دارا هستند آن را بشنوند، به همین منظور درصورتی که می‌خواهید به معرفی فرآورده خویش بپردازید؛ می بایست هنگام طرح ریزی بدین آیتم اعتنا نمایید و معرفی محصول ها را به طور ویدئویی و ماجرا سیرتکامل در نرم‌افزار خویش ارائه دهید.

زمانی که برای معرفی محصول یا این که سرویس خویش از ویدیو استعمال میکنید، می بایست اعتنا فرمایید که شیوه فعالیت با مال یا این که خدمت را هم فراگیری دهید. همینطور هنگام تهیه و تنظیم کلیپ می بایست فیلم طوری باشد تا مشابه سازی حل یک نقص‌ در آن آماده گردد. با این سبک ویدیو به طبع فیلم شما آیتم دقت کلان قرار خواهد گرفت.

 

 

تشکیل داد یک ماجرا خرد و بی آلایش در کلیپ
وقتی که میخواهید کلیپ معرفی جنس خویش را فراهم کنید، به کوتاه بودن فرصت آن دقت ویژه ای داشته باشید. مثلا هنگامی شما سرگرم تهیه و تنظیم یک کلیپ تبلیغاتی می‌باشید، در صورتی فرصت این ویدئو بیشتر از 60 ثانیه خواهد شد مخاطب بعداز 10 دقیقه دیگر داده ها ارائه گردیده در ویدئو به یادش نخواهد ماند.

هنگام ایجاد کرد video بایستی تنها پیام اساسی و کلیدی را در یک داستان کوتاه بگنجانید، در‌این حالت کلیپ برای مخاطب جذاب گردیده و پیام شما‌را از کلیپ اخذ می نماید. همینطور مجموع نکات آن به یادش خواهد ماند. در تنظیم این Clip بایستی اعتنا کافی را داشته باشید و کارگردانی را به صورتی ایفا دهید که به پیام کلیدی و مهم اشاره داشته باشد، در‌این‌صورت‌ زمانی که کلیپ هم به پایان برسد استفاده کننده همواره پیام شما را به خیال خواهد آورد.

ارائه روایت می بایست از حیث مخاطب تیتر گردد
زمانی که می خواهید روایت خویش را پیاده سازی کنید، حواستان باشد که از نظر مخاطب به مورد نگاه کنید، سپس به پیاده سازی روایت بپردازید. می بایست سوالاتی همانند وی چه انتظاری از یک کلیپ ویدیو تبلیغاتی دارد؟ را از خویش بپرسید. جواب این گزینه بسیار بی آلایش است. خودتان را مکان استفاده کننده بگذارید، انتظار دارید زمانی که معرفی محصول اجرا میشود بدانید، به چه شکل میتواند نقص‌ شمارا حل نماید یااینکه بدانید این فرآورده چه خصوصیت های منحصر به فرد به شخصی داراست! طبق واپسین پژوهش ها صورت گرفته دراین مورد معین شد‌ه‌است که 80 درصد یوزرها خواستار این می‌باشند که بدانند به وسیله این مال چه مشکلی از آن ها حل خواهد شد تا اینکه خصوصیت های منحصربه‌فرد آن را بدانند.

استعمال از اصطلاحاتی در ویدیو که مخاطب به آن شناخت داشته باشد
یکی از مهم‌ترین نکات هنگام تهیه کلیپ ویدئو برای معرفی فرآورده، به کار گیری از اصطلاحاتی هست که کاربر نسبت به آن شناخت داشته باشد. زمانی که شما از این ترفند به کار گیری فرمایید، مخاطب وا رفته خیس با ویدیو شما رابطه برقرار کرده و سبب ساز می گردد کار شما در ارائه توضیحات محصول بسیار شل و ول خیس صورت پذیرد. همینطور خوب میباشد بدانید به کارگیری از اصطلاحات مشقت بار و نا آشنا قادر است به کلی اثر منفی روی تاثیر پذیری ویدئو تبلیغاتی شما در اپلیکیشن داشته باشد.

تهیه و تنظیم ویدیو تبلیغات با به کارگیری از هنر رشته ذکر
هنگامی که طرح ریزی شما به اتمام رسید، وقت معرفی کردن تولید ها درون آن است. در این مرحله بایستی از هنر حرفه ذکر خویش در ارائه توضیحات جنس به کارگیری فرمایید. این هنر که چه زمانی در ارائه احساسات خویش را مطرح کنید و یا این که هنگام سخن کردن با استفاده کننده از چه کلماتی به کارگیری کنید، در واقع به عشق مندی مخاطبان و یوزرها به کالا یا این که خدمت شما منتهی می‌شود.
 

  • ۰۲/۰۲/۰۷
  • Raya Pars

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی