انواع پوش نوتیفیکیشن اپ موبایل
بی آلایش
مانند یک پیام اطلاعرسانی، پوش نوتیفیکیشن ساده یک اعلان ساده و یکباره میباشد که بلافاصله برای تمامی کاربران ارسال میگردد. از پوش نوتیفیکیشن ساده برای فروش یک روزه، ویژه یا اعلامیه به کارگیری می گردد. مثال: در طول 24 ساعت، 50 درصد تخفیف بر کلیه محصولات.
نرمافزارریزی شده
پیامها را جوری تنظیم کنید تا در یک ساعت معین یا در یک روز خاص ارسال شوند. این مورد ها را میاقتدار در یک مکان معین برای کاربران ارسال کرد. مثال: ساعت 2 بعد از ظهر هست؛ فرصت ورزش!
بعدازظهرا
اعلانهای تکراری تولید فرمائید، که طراحی اپلیکیشن در مشهد در یک روز و ساعت خاص ارسال شوند. مثال: فراموش نکنید که قرار ملاقات برای اصلاح گیسو خود را رزرو کنید.
حوزهای-جغرافیایی
پیامی را تنظیم فرمائید که به هنگام ورود یا خروج مخاطب از یک مکان خاص، به او ارسال شود. مثال: شیرینیها مهیا میباشند. لطفا وارد شوید.
غرضگذاری شده
هنگامی برچسبها را به کاربران اختصاص میدهید، میتوانید از پوش نوتیفیکیشن هدفمند مطابق علایق و موردها دیگر استعمال کنید. مثال: برای سهشنبهی بعدی، کرم ضدآفتاب خود را فراموش نکنید.
به شما پیشنهاد مقاله زیر را نیز مطالعه بفرمایید:
پوش نوتیفیکیشن چیست؟
محتوا پنهان
1 تفاوت فی مابین پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، آدرس اینترنتی و ربات
2 مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس
2.1 از طرف دیگر، از پوش نوتیفیکیشن در مفاد زیر به کارگیری می شود:
3 مزایای به کار گیری از پوش نوتیفیکیشن
4 چگونگی تعریف پوش نوتیفیکیشن موثر؟
5 چه طور به یک استفاده کننده نرمافزار، ارزش افزوده میدهیم؟
6 ویژگیهای پوش نوتیفیکیشن اثر گذار
7 چگونگی توسعه استراتژی یک پوش نوتیفیکیشن
تفاوت دربین پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، آدرس اینترنتی و ربات
درواقع، هیچ نقصی در هیچ کدام از کانالهای ارتباطی دیجیتال وجود دارد. البته بعضا از این کانالها در زمینه ی ها خاصی بهتر از مفاد دیگر فعالیت میکنند. اما چرا وقتی میقدرت از پیام کوتاه یا نشانی اینترنتی استفاده کرد، از پوش نوتیفیکیشن استفاده میگردد؟ استارت بیایید با آمار نرخ باز هر کانال گفت و گو را ادامه دهیم:
اس ام اس: نرخ باز جهانی 94 درصد
پوش نوتیفیکیشن: لیست کردن اعداد آماری پوش نوتیفیکیشن طاقت فرسا است، زیرا هر نوع پوش نوتیفیکیشن، معیار موفقیت متفاوتی دارد. از جمله، پوش نوتیفیکیشن جغرافیایی بهترین نرخ تبدیل را داراست و همچنین پوش نوتیفیکیشنهای شخصی بسیار ضروری هستند و نرخ بازده ی حدود 8.8 درصد را استخراج کرده اند.
آدرس اینترنتی: بر طبق گزارش Smart Insights، میانگین درصد نرخ بازده جمعاًَ صنایع 24.79 درصد است.
مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس
جهت دریافت پوش نوتیفیکیشن به اینترنت نیاز است و بدین جهت از لحاظ رسانهای بسیار قدرتمند میباشد. در مقابل، پیام کوتاه میباشد که جهت دریافت آن نیازی به اینترنت نیست. وقتی پوش نوتیفیکیشن ها را در مقابل اس ام اس قرار میدهیم، در مورد ها زیر نباید از پوش نوتیفیکیشن استفاده شود:
برای انتقال اطلاعاتی که کاربران می بایست بعدا ذخیره کنند و یا به آن مراجعه کنند، زیرا وقتی پیام از برگه خارج شد یا اعلانها تمیز شدند، پیام ناپدید می گردد.
برای تبدیل و ارتقای طرفهای شخص ثالث، زیرا این دستور بیش تر از حد مداخله گر هست.
از طرف دیگر، از پوش نوتیفیکیشن درباره ی ها تحت استفاده می شود:
با استعمال از متن شخصی و غیر قانونی، با مشتریان خود صمیمیتر شوید.
ارسال اطلاعات مورد علاقه استفاده کننده که براساس جزئیات ارائه شده توسط وی هنگام بارگیری اپلیکیشنریزی شدهاست.
برای اهداف بازاریابی به طور ایدهآل از هر دو طریق پوش نوتیفیکیشن و نشانی اینترنتی استعمال می گردد. برای بدست آوردن بهترین نتیجه، مسلما حاصل خود را بدون توجه به کانال و براساس علایق مشتریان تقسیمبندی کنید.
مزایای استفاده از پوش نوتیفیکیشن
هنگامی که از پوش نوتیفیکیشن نرمافزار موبایل به صحت به کار گیری می گردد، پوش نوتیفیکیشنها این قدرت را دارا هستند تا برند و مشتری شما را دربارهی با یکدیگر نگه دارا هستند. ازآنجاکه بیشتر افراد ماهانه تنها از حدود 30 برنامه استعمال میکنند، باید مطمئن شوید که یکیاز این اپلیکیشنها متعلق به شما می باشد. شما این شغل را با ساختن اپلیکیشنی که برای مشتریان مفید هست اجرا میدهید. وسیع ترین هدف پوش نوتیفیکیشن این میباشد که کاربران را درگیر اپلیکیشن کند. وقتی اعلانهای نفیس بالا ارائه میدهید، برنامه شما از افزایش نرخ مراقبت بهرهمند می گردد.
از مزایای پوش نوتیفیکیشن این هست که میاقتدار از آن برای موردها ذیل استفاده کرد:
مشتریان را به اجرا عملی وادار کرد.
کاربران را وادار کنید تا حتی در صورتی مدتی نرمافزار را باز نکردهاند، تعامل داشته باشند.
نرخ تبدیل به طور تقریب دو برابر پست الکترونیک
با کاربران خود در تماس باشید.
فهم خوی کاربران
نام تجاری خود را مرتبط تر نمائید.
ارتباط فوری با مشتریان
پیامهای پرمخاطب و غنی ارسال نمائید.
ارتباط مقرون به صرفه تر
چگونگی تعریف پوش نوتیفیکیشن موثر؟
پوش نوتیفیکیشن می بایست بخشی از یک استراتژی بازاریابی با دقت و نرم افزارریزی شده باشد، زیرا هدف اساسی آن نگهداری علاقه اشخاصی است که نرمافزار شمارا نصب و از آن استفاده میکنند. هر هدف دیگری ثانویه هست، زیرا شما نمیتوانید از اپلیکیشنی که مردم از آن به کار گیری نمیکنند، در تجارت خود استعمال فرمایید. چنانچه اپلیکیشن شما واقعا ارزش را ارائه نکند، به کار گیری از آن بسیار دشوار خواهد شد. همچنین در صورتیکه اپ شما تبلیغات بسیاری را شامل شود، به گونه ای که به کار گیری از آن را دشوار سازد، کاربران آن را رد خواهند کرد.
چگونه به یک استفاده کننده اپ، ارزش افزوده می دهیم؟
در حالتیکه کاربران برنامه تلفن همراه خود را بارگیری کردند، می بایست از علایق آنها مطلع شوید. اما برای بهینهسازی هرگونه ارتباط دیگر با کاربران، آن ها را ناچار نمایید تا یک فرم را تکمیل کنند که اطلاعات موردنیاز را در چنگ شما قرار دهد. بدین ترتیب، پوش نوتیفیکیشنی که ارسال می کنید، مبنی بر علایق آنها طراحی میشود و براین اساس قیمت بالایی خواهد داشت.
ویژگیهای پوش نوتیفیکیشن اثر گذار
درحالی که به طور همزمان نیازهای شغلی خود را برطرف میکنید، نیازهای مخاطبان را نیز برطرف کنید.
اقدام برای کاربران راحت می باشد. زمانی میخواهید کاربران به نوعی اقدام کنند، جاری ساختن این فعالیت را برای آنان سهل سازید.
هدفمند و شخصیسازی شده. بر پایه ی گزارش Mobile Marketer، پوش نوتیفیکیشن های هدفمند و شخصی میتوانند نرخ باز را تا 800 درصد افزایش دهند.
کوتاه و صریح. زمانی که استفاده کننده پوش نوتیفیکیشن را باز میکند، به سمت اپلیکیشن هدایت میگردد. ولی در صورتیکه پوش نوتیفیکیشن بیش از حد طولانی باشد، ممکن می باشد پیام را بیسود و خسته کننده کند.
زمانبندی مناسب. پوش نوتیفیکیشن ممکن می باشد از هر نظر خوب باشد، اما در حالتیکه آن را در حین اشتباه ارسال نمایید، ممکن میباشد به هیچ عنوان باز نشود.
اضافه کردن ایموجی یا شکلک. پوش نوتیفیکیشن وقتی که جنبه انسانی به خود بگیرد، بهترین تلاش را به یاروهمدم خواهد داشت.
اضافه کردن عبارات توانا. نوشتن یک پوش نوتیفیکیشن عالی عمل آسانی نیست، به خصوص به دلیل کوتاه بودن آن، می بایست از کلمات بسیار توانا بهره مند شد.
چگونگی توسعه استراتژی یک پوش نوتیفیکیشن
گام اول: ساخت نقشه روش. نقشه مانند اسکلت آحاد برنامه شما شغل میکند. این نقشه سندی می باشد که دقیقا روش کار برنامه و جریانی را که کاربران از آن عبور میکنند را بیان میکند.
گام دوم: تمرکز بر روی هدف. شما یک نرمافزار را برای یک هدف خاص ساختوساز کردهاید، به این ترتیب بخاطر داشته باشد که آن را در ذهن خود داشته باشید و حتی بر روی صفحه بیاورید.
گام سوم: تمرکز بر روی نیازهای کاربران. به خیال داشته باشید که پوش نوتیفیکیشن بایستی نقطه مهمی در بین اهداف حصولوکار و اهداف کاربران باشد.
گام چهارم: یادداشت برداری. کلیه وقایع و فرایند توسعه و گسترش را یادداشت نمایید. لحظاتی که بخواهید پوش نوتیفیکیشن را برای آن لحظات ارسال فرمایید.
گام پنجم: ساخت تقویم. با به کار گیری از یک شیت عظیم ساده، تقویم خود را ایجاد کرد کرده و ستونهای مشخصی را اضافه نمائید.