شایسته ترین استراتژی شبکه های عمومی برای ارتقا نصب نرم افزار شما
بسط اپلیکیشن های موبایل، هنری می باشد که با تخیل شما سر و فعالیت دارااست و به آن پروبال فناوری میبخشد. رسانه های اجتماعی می توانند یک کدام از رسانه های تبلیغاتی اپ های سازمان شما باشند. برگزیدگان موسسات توسعه و گسترش دهنده اپلیکیشن های گوشی هزاران اپلیکیشن را با نیت رفع نقص های جانور ارائه می دهند تا شایسته ترین منفعت را به مشتریان خویش ارائه دهند.
بازاریابی دیجیتال میتواند یک نحوه بسیار قادر برای ارتقا و افزایش بازدید نرمافزار شما باشد. از این رو، بسیاری بر این اطمینان میباشند که به محض تشکیل داد و فعالسازی یک اپ بر روی گوگل پلی با اپل استور، فعالیت به نقطه نهایی رسیده میباشد. فعالسازی یک برنامه هدف آخری وجود ندارد، بلکه کوشش و سودآوری آن غرض آخری هر سازمان میباشد. رسانه های اجتماعی سریعترین و آسانترین خط مش برای تبلیغات هر چیزی در جهت جذب کاربر بیشتر است. این روزها برندهای مختلفی با پلتفرم های دوستداشتنی همیاری می نمایند تا بازدید بیشتری برای فرآورده خویش بیابند. به این ترتیب بازاریابی دیجیتال، به رسانه ای برای ارتقاء هر کالا و خدمت در بازار تبدیل شدهاست. البته پیشرفت دهندگان اپ های گوشی اکثر اوقات تمایل به تضعیف پتانسیل این استراتژی ها در شبکههایعمومی داراهستند. آنچه آنان بدان دقت نمیکنند این میباشد که بازاریابی موثر در رسانه های اجتماعی اصولا یافتن، محافظت و بعد پرورش مقر یوزرها برای نرم افزار شما میباشد. درپی به یکسری استراتژی کارکشته در بازاریابی رسانه های اجتماعی میپردازیم:
محتوا نهفته
1 تدبیر را از گذشته ایجاد کنید
2 تبلیغات ویدیویی مستقر
3 تعامل با گروه های توسعه اپلیکیشن
4 سیستم های برهان گوناگون به برنامه های مختلف نیاز داراهستند
5 در صفحات رسانه های اجتماعی خلاق شغل کنید
6 تاثیرگذار / بازاریابی خالق
7 دستاوردهای خویش را به اکران بگذارید
8 لینک و پیوند های بارگیری نرم افزار را وارد نمایید
9 محتوا شرط اصلی میباشد
دور اندیشی را از قبلی ساختوساز نمایید
برخلاف آنچه بخش اعظمی از توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار های گوشی و صاحبان این نرم افزار ها معتقدند، یک طرح بازاریابی موءثر در شبکه های عمومی می بایست مقدم بر راه اندازی نرم افزار شما باشد. با ساختوساز برخی از طرح ها و درایت ها پیش از فعالسازی نرمافزار، صرفا با ارائه طریق حلی که برای نیازهای یوزرها مالیات بر ارزش افزوده میدهد، میتوانید تیم قابل توجهی از بارگیری های بالقوه ساخت فرمایید.
تبلیغات ویدیویی مستقر
تبلیغات ویدیویی مستقر یکیاز آن گرایش هایی میباشد که در ابتدا تحت عنوان محتوای ویروسی در وب استارت شد، ولی اکنون حدودا در هر بستر رسانه اجتماعی به محتوای مهم تبدیل گردیده است. یک فیلم مستقر می تواند تحت عنوان شکلی از محتوای ویدیویی که به ویژه برای سیستم های برهان رسانه های اجتماعی تولید میگردد، نشان داده خواهد شد. این فیلم ها سپس در سیستم های استدلال متفاوت پخش میشوند. هر رسانه اجتماعی مانند یوتیوب، توییتر و شکل بوک دارنده پوسته ساکن متفاوتی هستند که تنها به آن بستر خاص رسانه های اجتماعی محصور می شود. این پوسته ها بر اساس حصول حداکثر جذابیت کاربری در فیلم ها پیاده سازی گردیده اند که می توانند در پوسته سه جزء زیر تجزیه و چک شوند:
کشف محتوای کلیپ
توزیع مجموع مطالب
تعداد بازدیدها
تعامل با مجموعه های پیشرفت نرمافزار
استراتژی بعدی شبکههایعمومی که شرکت های و سازمان ها میتوانند آن را آزمون نمایند، پیوستن به دسته های ایجاد اشتغال و طراحان نرم افزار های موبایل در شبکههایمردمی می باشد. این یک تاکتیک بسیار بهتر است که قادر است برای تولید پیوندها حرفهای خیس به شما یاری دهد تا نمایه خویش را ارتقا دهید. در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند چهره بوک و لینکدین، پیرو گسترش اپ و دسته های مربوط به مورد فعالیتی خویش باشید.
سیستم های برهان مختلف به نرم افزار های مختلف نیاز دارا هستند
هر سیستم ادله نیاز خاصی را برآورده می نماید، مثلا لینکدین یک آیتم قانونی را برای ماهر ها در حیث میگیرد و اکران میدهد، در حالی که محتوای موجود در اینستاگرام بیشتر در مورد جذابیت های بصری و زیبایی شناسی می باشد. بسیاری از نرم افزار ها با ارائه به روز رسانی های جدید، بر سیستم برهان های دیگر نیز به کار خویش ادامه می دهند. بدین ترتیب شما میتوانید با ارائه به روز رسانی های (آپدیت های) مرتبط با نرم افزار گسترش داده گردیده خویش، حس کنجکاوی یوزرها را برانگیزید و آنها را به استفاده از آپ تو دیت رسانی های نو تشویق کنید.
در صفحات رسانه های اجتماعی خلق کننده عمل فرمایید
صدها و هزاران صفحه های رسانه اجتماعی، انجمن ها و گروه های مشاجره وجود داراهستند که میتوانند باعث به تعامل متعددی با اپلیکیشن های موبایل شوند. ولی به جایاینکه به سراغ همه صفحات همگانی رسانه ها بروید، خاص شغل نمایید و مقوله ای را گزینش کنید که نرم افزار شما را با تمرکز بیشتری نمایان سازد. نکته دیگری که باید بخاطر بسپارید این است که از خلق کننده بودن برنامه خویش مطمئن گردید، چون درصورتیکه یوزرها را به خویش جذب نکند، آن ها نیز روی آن کلیک نخواهند کرد!
تاثیرگذار / بازاریابی تولید کننده
یوزرها وقتی شرکت ها و برندها با آنها رابطه برقرار می نمایند برایشان بسیار خوشایند می باشد، بدین ترتیب پیش بروید و در نظرسنجی ها نظر آنهارا جویا گردید. برای تبلیغ نرم افزار در سیستم های برهان مربوطه، با تاثیرگذاران و سازندگان شبکههایمردمی همیاری نمائید. براین اساس آنان حتی میتوانند از فراخوان دعوت از اشخاص برای نام نویسی و استحضار از جزئیات مرتبط با راهاندازی نرم افزار به کار گیری نمایند.
دستاوردهای خویش را به اکران بگذارید
یکی مواقعی که اکثر عموم نسبت به آن غافل میباشند، به اشتراک گذاشتن دستاوردهای نرم افزار موبایل یا این که مارک سازمان خویش در صفحه ها رسانه های اجتماعی می باشد. تحت عنوان یک کمپانی پیشرفت دهنده نرم افزار تلفن همراه، شما می توانید یک گروه خرد و دارای تخصص را برای شغل در راستای تقویت نمایه رسانه های اجتماعی مارک خویش تخصیص دهید. در راستای این مطالب، نوشتهی علمی به چه شکل با پیاده سازی اپ گوشی حرفه ای مخاطب بیشتری جذب کنیم را از دست ندهید.
لینک های بارگیری اپلیکیشن را وارد فرمایید
شما تحت عنوان یک بسط دهنده اپلیکیشن و مالک اپلیکیشن، همگی این استراتژی های بازاریابی شبکههایعمومی را برای تبلیغ نرم افزار تلفن همراه خویش که به معنای تاکتیک تبلیغ نرم افزار میباشد جاری ساختن می دهید. براین اساس، چرا پیوند هایی برای بارگیری نرم افزار در جای هایی که حداکثر تعامل کاربری را دارا هستند قرار ندهید؟!
محتوا شرط اساسی است
درصورتیکه محتوای قابل توجهی ارائه ندهید، چه طور می توانید یک برنامه موبایل را در شبکههایمردمی به بازار ارائه دهید؟ اپلیکیشن شما هرگز نمی تواند پتانسیل حقیقی خویش را کشف نماید، درصورتیکه که به اندازه کافی تبلیغ نشود و صدای کافی در اطراف آن ساخت نشود. برای به کار گیری عالی از هر بستر رسانه اجتماعی، توسعه و گسترش دهندگان بایستی دقت متعددی به طراحی برنامه و اجرای استراتژی های بازاریابی محتوای خویش تخصیص دهند.