چند از رنگ ها و سایه های خاص، احساسات طراحی اپلیکیشن در مشهد مختلفی را در عموم ساخت و ساز می نمایند. برای اینکه بتوانیم در مسئله تعیین رنگ برای نرم افزار دقیقتر فعالیت کنیم و رنگ های را گزینش کنیم که با نوع سعی ما رابطه بیشتری داشته باشند و تاثیر خوب و دلخواه مارا بر روی اشخاص بگذارند، مورد نیاز میباشد با تئوری رنگها و روش هایی که برای مخلوط رنگ و پباده سازی آنان وجود داراست بیشتر آشنا شویم.
چهت نیل به هدف ها متعدد میتوانیم به راههای متفاوتی رنگها را با هم ادغام کنیم.
قرمز رنگ: معمولا مربوط به عشق و علاقه، انرژی یا این که اقتدار میباشد. براین اساس برای بخش اعظمی از اپلیکشن هایی که مربوط به علایق و یا این که نرم افزار هایی که برای تبلیغ میباشند از رنگ قرمزرنگ یا این که سایه های آن به کارگیری میگردد.
زرد رنگ: معمولا یادآور لذت، اعتنا و هوش میباشد. رنگ زرد یک رنگ بسیار جلب اعتنا کننده ی میباشد. با این اکنون زردرنگ برای بگراند رنگ قابل قبولی وجود ندارد، چرا که دیده را خسته مینماید. در حالی کهاین رنگ یک تعیین بهتر برای پباده سازی آیکون یا این که اسکیرین شات نرم افزار میباشد.
سبز: بیشتر در مورد با تازگی، امنیت و رویش میباشد. به همین استدلال میباشد که برای نرم افزار هایی که مرتبط با مواد غذایی و خوراکی می باشند یا این که نرم افزار هایی که مربوط به هجرت میباشند از این رنگ به کار گیری می گردد.
آبیرنگ: نشانه دهندهی ثبات، پشت گرمی و صداقت میباشد. مکان شگفتی وجود ندارد که چرا لوگوی فیسبوگ و توییتر هر دو بهاین رنگ میباشد.
بنفش: نماد دهندهی ارزشمند بودن، گنج و زنانگی میباشد. معمولا برای پباده سازی نرم افزار های ورزشی از این رنگ استعمال میگردد.