این نرم افزار وقتی استارت به فعالیت کرد طراحی اپلیکیشن در مشهد که برنامه مشابهی در کشور ایران وجود نداشت در فیض اولی در فعالیت خویش بود و به همین عامل با گاز به راز لهجه ها زمینخورد. علاوه بر این نسخه نخستین این نرم افزار به نیکی عمل میکرد و دارنده خطاهای پاره ای بود و می توانست به مسافران و همچنین به رانندگان گزارشات قابل قبولی را دهد.
ناکامی رقیبان
بعداز مدتی چندین نرم افزار دیگر مانند تپ سی, دینگ,ماکسیم, کارپینو نیز وارد عرصه ماشین کرایه ای های اینترنتی شدن که هریک خصوصیت های بهتر و بد خویش را دارا بودند اما اسنپ توانست با نگه داشتن کرایه ها در سطح ذیل و دادن سرویس ها سریع به مسافران و ولی با تبلیغات عظیم, اکثری از این رقیبان را از این میدان حذف کند.
تحمل مخارج فراوان و ادامه شغل
بیش تر از 6 ماه اسنپ برای آنکه بتواند مشتریان خویش را راضی نگه داراست درصد دریافتی خویش را به شدت کاهش بخشید تا هزینه پایانی برای مسافران ذیل بماند تا از این روش نسبت به رقیبان خویش برتری داشته باشد. با این عمل هزینه فراوانی را تحمل کرد البته با اعتنا به مطلوب بودن بها برای مسافران توانست در عرصه آژانس های اینترنتی بماند.