مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

مرجع رسمی مقالات طراحی اپ موبایل

بهترین مرجع مقالات اموزشی طراحی اپلیکیشن

  • ۰
  • ۰

بعضا از نو کاران در جاوا گرفتاری این را دارا هستند که از بازنویسی نرم افزار خویش بوسیله طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم‌افزار های ادیتور دوری نمایند هرچند این عمل به سادگی جاری ساختن می‌گردد ولی گشوده هم توضیحاتی در‌این ارتباط به شما می ‌دهم !


بعضا از نو کاران در جاوا گرفتاری این را دارا‌هستند که از دستکاری نرم افزار خویش بوسیله اپ های ادیتور خودداری نمایند هرچند این عمل به سادگی جاری ساختن میگردد البته گشوده هم توضیحاتی درین ارتباط به شما می ‌دهم ! همان گونه که استحضار دارید فولدر های XML به راحتی بوسیله برنامه های ادیتور قابل دستکاری می‌باشند البته ما می‌توانیم با جاوا جلوی این عمل را بگیریم تابع آیتم به کارگیری : https://7va.ir/paste.php?id=1 ( ضمیمه نیز گردیده‌است ) همان طور که مشاهده می کنید تابع بسیار معمولی ای میباشد البته کاربردی شیوه به کارگیری : این تابع دو ورودی داراست 1 - text درین ورودی شما می بایست textview خویش را ارسال نمائید که‌این textview می تواند متنِ یک دکمه ، Text و... باشد 2 - text_textview متن تکست ویو ارسالی را بایستی یاور با این ارسال فرمایید تا ، تابع حقیقت آزمایی فرمائید که متن ارسال با متن Textview ارسال موازی باشد در غیر اینصورت یعنی این متن در XML بوسیله یک شخص عوض شده میباشد و نرم افزار به طور اتوماتیک متوقف می‌گردد ! همان طور که مشاهده کردید تابع بسیار بی آلایش ای بود البته امیدوارم به دردتان بخورد برنده و موفق باشد !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی